Příjem a zpracování zakázek
Průběh zakázek
1. Projdu si zaslané dokumenty.
2. Sdělím cenu a termín.
3. Pokud se dohodneme, požádám vás a závazné potvrzení objednávky.
4. Závazně vám potvrdím přijetí zakázky.
5. Zakázku odevzdám.
6. Pokud nebudete mít žádné výtky, vystavím vám fakturu.
7. Faktura je včas proplacena.
8. Spolupráce pokračuje při další zakázce.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Pokud budete chtít využít mých služeb, zavolejte
(602 292 819) nebo napište (jandova.jj@gmail.com).
Vždy se snažím vyjít vstříc všem
požadavkům klienta.
Přijímám texty ve formátech: doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx či
jakýchkoli jiných formátech pro CAT programy nebo dle dohody.
Budete-li souhlasit s cenou za překlad a termínem jeho vyhotovení, požádám vás o písemné potvrzení objednávky a pustím se do práce.
Obchodní podmínky spolupráce se řídí platnou legislativou České republiky.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
- Termín odevzdání překladu,
- formát hotového překladu (shodný s originálem, základní formátování, jestliže je originál např. v pdf, zda budete chtít i překlad v pdf atd.),
- použití terminologie (zda máte nějakou svoji zavedenou, budete chtít nejprve vytvořit a nechat schválit terminologický glosář apod.).
Před zahájením práce si vše spolu ujasníme a samozřejmě není problém cokoli probrat (a případně měnit) i během zpracování zakázky.
Doporučte Registr překladatelských firem