Ing. Jana Jandová Překladatelka

Zkalkulovat cenu služeb

Příjem a zpracování zakázek

Průběh zakázek

1. Projdu si zaslané dokumenty.
2. Sdělím cenu a termín.
3. Pokud se dohodneme, požádám vás a závazné potvrzení objednávky.
4. Závazně vám potvrdím přijetí zakázky.
5. Zakázku odevzdám.
6. Pokud nebudete mít žádné výtky, vystavím vám fakturu.
7. Faktura je včas proplacena.
8. Spolupráce pokračuje při další zakázce.

Přijímání zakázek a obchodní podmínky

Pokud budete chtít využít mých služeb, zavolejte (602 292 819) nebo napište (jandova.jj@gmail.com).
Vždy se snažím vyjít vstříc všem požadavkům klienta.
Přijímám texty ve formátech: doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx či jakýchkoli jiných formátech pro CAT programy nebo dle dohody.

Budete-li souhlasit s cenou za překlad a termínem jeho vyhotovení, požádám vás o písemné potvrzení objednávky a pustím se do práce.

Obchodní podmínky spolupráce se řídí platnou legislativou České republiky.

Co si rozmyslet před objednáním služeb

  • Termín odevzdání překladu,
  • formát hotového překladu (shodný s originálem, základní formátování, jestliže je originál např. v pdf, zda budete chtít i překlad v pdf atd.),
  • použití terminologie (zda máte nějakou svoji zavedenou, budete chtít nejprve vytvořit a nechat schválit terminologický glosář apod.).

Před zahájením práce si vše spolu ujasníme a samozřejmě není problém cokoli probrat (a případně měnit) i během zpracování zakázky.

Ing. Jana Jandová, Jílové u Prahy - Ing. Jana Jandová

Sídlo Ing. Jana Jandová

K Rozcestí 168, Jílové u Prahy

Hlavní menu:

Doporučené překladatelské firmy:
Online konverzační klub - Rozmluvte se anglicky v pohodovém prostředí Online jazyky - online interaktivní výuka jazyků Online studium jazyků
Reklama: