Příjem a zpracování zakázek
Příjem a průběh překladatelských zakázek
1. Obdržím od Vás e-mailem poptávku s Vašimi plnými identifikačními údaji.
2. Poptávku vyhodnotím a mohu-li ji přijmout, zašlu vám vykalkulovanou cenu popř. návrh termínu.
3. V případě dohody mi zašlete jednoznačnou objednávku s uvedením spojení pro případnou konzultaci.
4. V dohodnutý termín Vám překlad dorazí hotový do Vaší e-mailové schránky.
Přijímání zakázek a obchodní podmínky
Příjem zakázek
- Zakázky přijímám elektronickou cestou. Nejlépe e-mailem, větší soubory mohou přijít přes Úschovnu či jinou podobnou službu anebo prostřednictvím Skype.
- Pošlete cokoliv kdykoliv, odpovím, jakmile to okolnosti dovolí.
Fakturace
- Fakturuji po dodání překladu se splatností 14–25 dní. Se stálými zákazníky se lze dohodnout i jinak.
Co si rozmyslet před objednáním služeb
- Rozsah požadovaných služeb, alespoň zhruba počet NS nebo počet slov. Přesně to můžeme nechat spočítat software… :-)
- Očekávaný termín dodání překladu
- Formát zdrojového souboru (nejlépe Word popř. Excel nebo soubor některého z CAT, který uvádím v rubrice Překlady). Needitovatelné zdroje je třeba před překládáním upravovat a to zvyšuje cenu překladu (viz ceník v rubrice Překlady).
- Máte-li glosář nebo překladatelskou paměť s vlastní terminologií, přidejte je k zadání.
- Laskavě sdělte alespoň rámcově, v jakém prostředí bude překlad používán. Podle této informace jemně přizpůsobím styl překladu.
Doporučte Registr překladatelských firem