Ing. Pavel Prudký Překladatel

Zkalkulovat cenu služeb

Příjem a zpracování zakázek

Příjem a průběh překladatelských zakázek

Průběh zakázky:
1. Objednávka (nejlépe e-mailem, popř. telefonicky)
- sdělení předmětu překladu, rozsahu, požadovaného termínu dodání, nabízená cena
- sdělení fakturačních údajů (IČO, DIČ, název firmy, adresa atd.)
2. Potvrzení objednávky
- odsouhlasení rozsahu, požadovaného termínu dodání, nabízené ceny
3. Dodání materiálu k překladu
4. Vypracování překladu
- během vypracování překladu by měl klient počítat s tím, že se na něj překladatel může obracet s dotazy týkajícími se nejasností v textu apod.
5. Dodání překladu (většinou e-mailem, pokud možno, jinak osobně).
6. Fakturace
7. Úhrada faktury v rámci splatnosti (standardně 14 dnů)

Přijímání zakázek a obchodní podmínky

Zakázky přijímám, pokud jsem si jist, že jsem schopen dodat stoprocentní kvalitu, a dále musí klient poskytnout ověřitelné fakturační údaje. U větších zakázek může být požadována záloha předem.

Co si rozmyslet před objednáním služeb

  • Ideální je zaslat materiál v elektronické podobě e-mailem. Nevyhýbám se ani tištěným materiálům, zde je již předání materiálu k překladu o něco komplikovanější, např. poštou, mohu se však pochopitelně pro překlad dostavit osobně, popř. sídlo mé kanceláře není žádným tajemstvím.
  • Pokud klient doručí materiál v elektronické podobě a navíc editovatelný, překlad se tím výrazně urychlí.
  • Co se týče platby, většinou zálohu neinkasuji, bonitu a důvěryhodnost klienta většinou spolehlivě odhadnu. Platí běžná splatnost faktury 14 dnů.
Ing. Pavel Prudký, Frýdek-Místek - Ing. Pavel Prudký

Ing. Pavel Prudký

Beethovenova 1849, Frýdek-Místek

Hlavní menu:

Doporučené překladatelské firmy:
Online konverzační klub - Rozmluvte se anglicky v pohodovém prostředí Online jazyky - online interaktivní výuka jazyků Online studium jazyků
Reklama: